Home
Prezentare
Servicii
Galerie foto
Portofoliu
Contact
Prezentare
Prezentare

Date de identificare a societatii :

S.C. RELCO-GAZ S.R.L. a fost constituita in aprilie 2003.
• Sediul social al societatii este in Constanta, strada Mugurului nr. 25.
• Domeniul principal de activitate este de proiectarea si executia sistemelor de alimentare cu gaze naturale.

Licente, autorizari :

Societatea este autorizata de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei pentru urmatoarele activitati :

• Proiectare instalatii de utilizare a gazelor naturale;
• Executie instalatii de utilizare a gazelor naturale;
• Proiectare sisteme de alimentare cu gaze naturale;
• Executie sisteme de alimentare cu gaze naturale.

Societatea a implementat si mentine, propriul sistem integrat de management al calitatii- mediului - sanatatii si securitatii in munca, certificat de catre organismul de certificare SUN CERT cu certificatele :

• SR EN ISO : 9001: 2015, Certificat nr. SC 0914/00198 din 10.08.2023

• SR EN ISO 14001: 2015, Certificat nr. SC 0914/00199 din 10.08.2023

* SR EN ISO 45001: 2018, Certificat nr. SC 1123/01449 din 10.11.2023

Conducerea si personalul societatii :

• Conducerea societatii este asigurata de persoanal calificat in domeniul proiectarii si executiei de instalatii, cu o experienta de peste 20 ani in domeniul gazelor.
• Colectivul  care asigura executia lucrarilor este alcatuit din 26 de membri dintre care 4 ingineri specializati si autorizati ANRE in domeniul  gazelor naturale, 8 instalatori autorizati ANRE, 8 sudori autorizati ISCIR si 6 muncitori necalificati.
• Compartimentul de proiectare are 7 membri dintre care 4 ingineri autorizati ANRE, cu o experienta de peste 15 de ani in domeniul proiectarii instalatiilor si a sistemelor de distributie a gazelor naturale.

Descrierea activitatii curente :

• Activitatea firmei este axata pe proiectarea si executia sistemelor de alimentare cu gaze naturale.

* In scopul fluidizarii activitatii si a optimizarii timpului aferent lucrarilor, in cadrul societatii noastre exista personal dedicat activitatilor de obtinere avize si autorizatii necesare executiei acestora.


Politica Sistemului de Management Integrat Calitate, Mediu, Sanatate si Securitate in Munca

Politica RELCO-GAZ S.R.L. in domeniul calitatii, mediului, sanatatii si securitatii in munca este tradusa in practica prin stabilirea, documentarea, implementarea, certificarea, mentinerea si imbunatatirea continua a eficacitatii sistemului propriu de management care este un Sistem Integrat de Management - Calitate, Mediu, Sanatate si Securitate in Munca in conformitate cu cerintele standardelor de referinta: SR EN ISO 9001:2015, SR EN ISO 14001 :2015, SR ISO 45001:2018.

Politica are ca obiectiv fundamental cresterea competitivitatii economice a organizatiei si are ca scop asigurarea indeplinirii misiunii asumate, de dezvoltare a productiei si crestere a profitabilitatii prin executia de servicii specifice domeniului de activitate: proiectare, executie, verificare si revizie a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale având regimul de presiune de lucru mai mic sau egal cu 6 bar, proiectare si executie sisteme de distributie gaze naturale, intr-un mod care sa conduca la satisfacerea tuturor cerintelor clientilor sai, a partilor interesate si la mentinerea si imbunatatirea imaginii organizatiei.

Prin Sistemul de Management proiectat, implementat si mentinut în organizatie, RELCO-GAZ SRL asigura ca toate activittaile desfasurate în cadrul organizatiei, activittai ce fac parte din domeniul sau de activitate:Proiectare, executie, verificare si revizie a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale având regimul de presiune de lucru mai mic sau egal cu 6 bar. Proiectare si executie sisteme de distributie gaze naturale., se desfasoara controlat, în conformitate cu prevederile cerintelor legale, reglementarilor tehnice în vigoare si cu cerintele parților interesate relevante prevazute în acorduri, parteneriate, contracte, legislație.

In cadrul RELCO-GAZ SRL se asigura organizarea si desfasurarea proceselor astfel încât produsele si serviciile livrate se conformeaza urmatoarelor angajamente ale  managementului:

·    se încadreaza în obiectul de activitate al organizatiei,

·    satisfac cerintele clientilor și parților interesate relevante,

·    se conformeaza cerintelor legale aplicabile (normative, standarde, specificatii tehnice),

·  conformarea cu legislatia în vigoare si cu reglementarile de mediu si SSM aplicabile activitatilor firmei,

·    îmbunatatirea continua a performantelor de mediu si a conditiilor de munca,

·    prevenirea poluarii,

·    prevenirea accidentelor de munca,

·  îmbunatatirea continua a eficacitatii sistemului integrat de management calitate-mediu, SSM.

 In calitate de Director General ma angajez ca prin aceasta politica sa asigur:

                        ü consolidarea, extinderea si adaptarea continua a serviciilor prestate la cerintele pietii;

ü orientarea tuturor eforturilor catre clienti, spre satisfacerea cerintelor acestora, precum si a tuturor partilor interesate;

ü cresterea productivitatii muncii;

ü reducerea consumurilor de materiale si energie (cresterea productivitatii resurselor);

ü cresterea competitivitatii angajatilor;

ü resursele necesare pentru atingerea obiectivelor stabilite, a infrastructurii si a unui mediu de lucru adecvat pentru desfasurarea corespunzatoare a tuturor proceselor;

ü conformarea cu legislatia in vigoare si cu reglementarile din domeniul calitatii, mediului, sanatatii si securitatii in munca aplicabile activitatilor specifice;

ü imbunatatirea continua a performantelor de mediu si a celor de sanatate si securitate in munca;

ü asumarea raspunderii juridice pentru raportare, pentru prevenirea traumatismelor si bolilor determinate de munca precum si asigurarea unor locuri de munca si activitati sigure si sanatoase,

ü mentinerea si imbunatatirea starii de sanatate a lucratorilor; atingerea si mentinerea starii de bine la locul de munca;

ü protejarea lucratorilor de represalii atunci cand raporteaza incidente, pericole, riscuri si oportunitati;

ü asigurarea ca este stabilit si implementat un proces pentru consultarea si participarea lucratorilor;

ü un angajament de eliminare a pericolelor si reducere a riscurilor SSM;

ü angajamentului managementului de consultare si implicare a lucratorilor/ reprezentantilor lucratorilor;

ü indeplinirea obligatiilor de conformare;

ü tinerea sub control a schimbarilor planificate si analiza consecintelor schimbarilor nedorite, luand masuri pentru a atenua orice efecte adverse.

ü protectia mediului, inclusiv prevenirea poluarii;

ü prevenirea reclamatiilor privind calitatea serviciilor furnizate, poluarea mediului si respectarea cerintelor de sanatate si securitate in munca;

ü imbunatatirea continua a eficacitatii Sistemului Integrat de Management Calitate- Mediu- Sanatate si Securitate in Munca.

            Pentru realizarea politicii referitoare Ia calitate, mediu, sanatate si securitate in munca sunt stabilite urmatoarele obiective generale:

1.   imbunatatirea continua a eficacitatii Sistemului Integrat de Management Calitate- Mediu-Sanatate si Securitate in Munca

·   mentinerea si imbunatatirea continua a sistemului integral da management calitate-mediu sanatate si securitate in munca.

·    instruirea permanenta si perfectionarea angajatilor

·    pregatirea pentru situatii de urgenta prin realizarea de simulari

2.   satisfacerea cerintelor, nevoilor si asteptarilor clientilor prin oferirea de produse si servicii de calitate, respectand in acelasi timp cerintele de protectia mediului inconjurator si cele de sanatate si securitate in munca

·    realizarea prevederilor privind asigurarea cerintelor de calitate-mediu-SSM

·   cresterea competitivitatii produselor si serviciilor

3.   conformarea cu cerintele legale si alte cerinte in domeniul calitatii, mediului si sanatatii si securitatii in munca.

·    conformarea cu cerintele legale referitoare la calitate-mediu-SSM si cu alte cerinte ale standardelor de referinta, autorizatii, acorduri, avize

4.  prevenirea poluarii mediului inconjurator si a producerii accidentelor cu risc asupra mediului,

·    protectia aerului, apei, solului

· recuperarea, eliminarea si valorificarea deseurilor rezultate din procesele desfasurate

·  reducerea consumului de resurse

·  prevenirea producerii accidentelor cu risc asupra mediului

·  controlul furnizorilor de produse si servicii pentru verificarea respectarii cerintelor legale si contractuale referitoare la protectia mediului - SSM

5.   lmbunatatirea performantelor in domeniul sanatatii si securitatii in munca (SSM) asigurand un nivel minim de risc acceptabil pentru toate locurile de munca prin instruirea personalului, control medical periodic si asigurarea echipamentului de protectie adecvat

·   instruirea personalului cu cerintele legale privind SSM

·    supravegherea starii de sanatate a personalului in functie de locul de munca

6.   imbunatatirea continua a indicatorilor de frecventa si gravitate privind accidentele de munca si bolile profesionale.

Obiectivele generale fundamenteaza obiectivele specifice masurabile ale proceselor, care se realizeaza in conformitate cu programul intergrat de management calitate, mediu, sanatate si securitate in munca

Eficacitatea sistemului integrat de management este monitorizata continuu prin audituri interne si analize periodice efectuate de management. Responsabilitatea si autoritatea de a urmari punerea in practica a politicii si obiectivelor de calitate- mediu- sanatate si securitate in munca, de a raporta modul de functionare a sistemului integrat de management si despre orice necesitate de imbunatatire sunt delegate Reprezentantului managementului numit prin decizie interna.

Raspunderea finala privind dezvoltarea, implementarea si imbunatatirea continua a Sistemului Integrat de Management Calitate, Mediu, SSm, imi revine in totalitate.

Director general,

Mihaela Maria Ciortan